Azap Hg – Korkmuyorum Ölmekten

Azap Hg – Korkmuyorum Ölmekten Şarkı Sözü

Dumanın Selamı Dünyamı Döndüren,
Ve Kapaklar Değil , Beni Sevgindir öldüren ,
Sen Değilmisin Kürek Verip Aşkı Gömdüren ?
Ama Unuttuğun Tek şey Beni Gözlerine Gömdüler ,

Göz Altlarıma Hapsettiğim Dumanlardan ,
Yol Yaptım Gökyüzüne ,burdaki Kurallardan,
Sıkıldım , Adamsın Deyip Arkamdan Vuranlardan,
Biride Sensin Bu Yüzden Yumruklarım Duvarda Parçalandı.

Belki Nedeni Parçalardır ,
Şimdi Sevgilin Nerden Veriyo Aşkı Belki Kalçadandır ?
Gözlerim Bunu Yazarken Kırmızı Ve Kan çanağıdır,
Vazgeçmeyip Hala Bi Kaç Kare Benden Aşk çalandın.

Sen Bi Yalandın Istemiştim Inanmayı ,
Sana Ulaşmak Istiyorsan , Geçmen Gerek Donanmamı ,
Her Gece Odamdasın ,
Çünkü Sen Ciğerlerime Saldığım Masmavi Dumandasın ,

Nakarat
Sevda Fabrikası,Hüseyinin Kabri Nasıl ?
Senden Kalan Her şeyi Odamın Ortasında Asın ,
Aylardan Temmuz Fakat Yaşattığın şu An Kasım .
Gittiğinden Beri Burdayım , Dumanlı Hala Başım ,

Saçına Doladığım Aşkı,sakın Ha Kirletme,
Zoruma Gidiyo , Bişey Yapmadan Odamda Küfretmek ,
Yalandanda Olsa Aynalarda Gülmekle Geçip Gidiyo Zaman,
Ve Korkmuyorum ölmekten .

Gözlerim Kırmızı , Kalbimin Hırsızı ,
Sensizlikte Kalemimden çıkartıyorum Hırsımı.
Merak Ediyorum Ona Ait Kısmını ,
Şu An Ellerinde Tuttuğun Kağıt Sevdanın Tılsımı.

Zaman Bi Ilaçmış , Zaman Geçti Gitmedin.
Ve Aylar önce Kalp Kapını Defalarca Kitledin.
Bense Bekledim Hüseyin Bi Yere Gitmedi,
Sen Dışında Ne Umrumda Ki Bi Kaç Binlik Kitlemi ?

Sen Atla Ardından Eminimki Gelirim ,
İyi Dediklerinde Suratımda Tebessümüm Belirir
Ben Bi Deliyim, Ve Göğsümdeki Derimin Altında Hala Sen Varsın ,
Tutamıyorum Elini , çünkü çok Derindesin , Dalmaya Korkuyorum .

Bi çok Boka Bulaştım Fakat Yinede Korkmuyorum ,
Fazla ömrüm Yok ,
Bu Yüzden Her Gece ,gitmek Için Bavulumu ,
Tekrardan Topluyorum .

Nakarat
Sevda Fabrikası,Hüseyinin Kabri Nasıl ?
Senden Kalan Her şeyi Odamın Ortasında Asın ,
Aylardan Temmuz Fakat Yaşattığın şu An Kasım .
Gittiğinden Beri Burdayım , Dumanlı Hala Başım ,

Saçına Doladığım Aşkı,sakın Ha Kirletme,
Zoruma Gidiyo , Bişey Yapmadan Odamda Küfretmek ,
Yalandanda Olsa Aynalarda Gülmekle Geçip Gidiyo Zaman,
Ve Korkmuyorum ölmekten .

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yardım

WordPress theme: Kippis 1.15