Beta Hale Bak

Beta – Hale Bak

Pit10:
Türk müziğinin odunlarına yak ateş
Ve sonra bize pürrrrr dikkat edip bana pes de
Fame için flow gereksiz para ke?se
Oda yoksa bunu yapıyolar arabeskle
“O ne” diye satır ba?? sorar “o ne” diye

Fonetiye res çekip takar kotu kolye diye
Topla çakallar? girrr benle polemi?e
Hedefimi bulurum dürbün takmadan roketime
Ağla beni duyup o?lan mc
Bu provakasyon değil gerçeğin yarası bildiğin
??im e?kiya görünü?te bende bling-bling

Ama bana yaklaşırsan hep duyarsın click-click
Burası Olympos hiphop harp okulu
Müdürünüz gelir burda olur garsonumuz
Girer potaya tayfanızda en ağır topunuz
Saykosunuz, siktir çekip gözden kayboluruz

Nakarat

Lugal:
Tek amacın edinmekse hayran
Melodi çal ?bo bide Gencebay’dan
Ve yap kırmança gibi rap’i damardan
Sonra kalmıyo farkın davardan
Ama dinlerler hemde binlerce defa

Bu ülkede kaliteli olsanda ne faydaa
Kim anlıyo ki hiphop’tan
Gemide yok Olympos gibi kaptan
Bu yüzden zor k?talar? a?mam??
Düzgün i? yapan yani aç kalır
Bas gaza’nın bizden çok satmas?

Gördüğüm en traji komedi saçmalık.
Basit bu uyar? atak değil
Medya çeker içine seni batak gibi.
Bi gün biter o 5(be?) para etmeyen fame’in
Belki yerine gelir o zaman beynin

Nakarat

Beta:
Benim rapim acıtasyon değil
Örne?in bu kollarımda faça yok bana deli gösterin
Hızla geli?tirdim bunu sanma tekin örde?im
Ben aksilikler gördükçe giydim deli gömle?i

Gözlerimin feri sönmedi beni önleyin
Bunun do?umla beraberdi beyin ölmesi
Bütün şarkılarda derken siz “bebeğim seni özledim”
Üzgünüm ve ne yazıkki bebeğin beni özledi
Nacizane flow yok ki bunda acizane

Daha bi takip ettim abi çakma ?air
Sahi var m? bunun dinleyeni biraz fazla irdeledim
İstediğimin her sihiri isterim
Bana ?ort verin çözülsün rapin sanal problemi

?ster homie biraz sanat özveri
Bu dertlerimin hepsini para çözmeli
Benim anlatabilir bunu sana gözlerim

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yardım

WordPress theme: Kippis 1.15