Hadise Prenses

Hadise 2014 yılında çıkardığı Tavsiye adlı albümünden bir şarkı:

Hadise Prenses Şarkı Sözü

Ne zaferinden bahsediyorsun

Savaşla aşkı karıştırmışsın

Çık o karanlıktan, siperinden

Sen beni hep düşman varsaymışsın

Sen rekabet iste

Ben buna bayılıyorum

Kadının gücünü hafife alma

Erkeklik gururun vardır sanırım

Perişan olup da zor durumda kalma

İstersen bana ukala mukala de

El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım

Prensesler gibiydim ben baba evinde

özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım!

42 thoughts on “Hadise Prenses

  1. ben bu şarkıylı çok beyendim ve daha bugün öğrendim

    • Hadise iyi bir insan ama cok acik vé cok makyajli kimse soylemiyo ama insanin midesi bulaniyoo cok acikliktan ve cok makyajtan aaa bu arda sarki guzel

  2. çok beyendim

  3. iyi

  4. Hadisenin en guzel sarkisi

  5. Allahım yarabim bu nasıl bi şarkı mükemelden öte hadise gibi çok güzel

  6. harika bir şarkı

  7. berbat yaa

  8. Harika On Numara 5 yıldız

  9. Bu şarkının konusu etkileyici …

  10. çokkk güzel

  11. ben beğendim tam benlik on dk izledim hemen
    ezberledim yaa…

  12. ben beğendim güzel bi şarkı tam benim tarzım…

  13. Harikaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  14. muhteşemmmmmmmmmmmmmmmmmm 🙂 :*

  15. muhteşemmmmmmmmmmmmmmm 🙂 :*

  16. HADİSENİN EN GÜZEL ŞARKISI

  17. melodi ve sözler arasında uyum sorunu var

  18. gulcan çoooooooooooookkkk doğru söylüyorsun bir melodi müzik filan hiç yakışmamış.uymamış

  19. huhu müthiş canım 😀 🙂

  20. SÜPER

  21. güzel bir şarkı ama bende kendim şarkı yazdım şöyle … sensiz yaşayamam yapamammmmm ,gönlüm sensiz rahat değil bitaneeeeeeeeeeeemmmm … aşkım bitanem sensiz< yapamıyoruuuuum aşkımmmmmmmmm

  22. hayatımda dinlediğim en güzel şarkıydı

  23. Cokkk guzell

  24. süper

  25. Bizim sınıfta herkes bu şarkıyı söylüyorlar ama kızlar ben de onlarla beraber söylüyorum

  26. güzel bir şarkı

  27. En sevdiğim şarkılardan biri şarkı sözünü de koyduğun için de ayrıca çok teşekkürler. Hadise’nin çok güzel bir müzik tarzı ve çok iyi bir müzik kulağı var. Paylaştığın için çok teşekkürler… 🙂

  28. farklı bir çocuk bana bunu açtı

  29. bu şarkıyı hiç sevmiyorum özel bir sebebi var

  30. songül

  31. Bizde bunu lol tarzı yaptık ?

  32. Bu şarkıyı zuhal topallada songül daha iyi söylüyor???

  33. Bu sarkidan nefret ederdim fakat izdivac programinda bi kadin … gibi soyleyince bagimlilik yapti.

  34. Ne zaferinden bahsediyorsun

    Savaşla aşkı karıştırmışsın

    Çık o karanlıktan, siperinden

    Sen beni hep düşman varsaymışsın

    Sen rekabet iste

    Ben buna bayılıyorum

    Kadının gücünü hafife alma

    Erkeklik gururun vardır sanırım

    Perişan olup da zor durumda kalma

    İstersen bana ukala mukala de

    El üstünde tutulmazsam, hep el kalırım

    Prensesler gibiydim ben baba evinde

    özgürlüğüme gölgeyi hakaret sayarım!

  35. buraya yorum yapanlar kaç yaşında allah aşkına :/ yada beyinlerimi yok 😀 allahım bide mükemmel demişler :))) ne-za-fe-rin-den-bah-se-di-yor-sun :::)))))

  36. sözler berbat. eminim bu şarkıyı dinleyenler sözlerden hiç bir şey anlamadan sadece müzikle ilgileniyorlardr.

  37. Valla bazi yerler siir gibi biraz daha iyi olsaydi guzel olurdu ama yinede guzel

  38. çok güzel bir şarkı gerçekten

  39. çok güzel bir şarkı

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yardım

WordPress theme: Kippis 1.15